Personalfesten i fredags!

 
Kerstin och Fia sjunger Singstar                                Sandra, jag och Lupe

Jennifer, Lupe, Fredrik, Martina, Kerstin, Sandra och Lola

Lupe och Fredrik                                                              Sandra och Martina

Jag och Jonas

Jag och Jonas                                                                                      God Mat!

                                                                                                    Jag och Fredrik

I fredags hade vi personalfest på jobbet och det var så jäkla kul! Vi käkade middag, pimplade vin och sjöng Singstar. Fasiken vad kul det är att hänga med folk man jobbar med utan att behöva prata jobbsnack. När festen började lida mot sitt slut så var vi ett gäng som drog ut, det blev jag, Fredrik, Jonas, Fia och Jennifer. Först satt vi på en bar på Kungsholmen och bara snckade och drack drinkar. När de väl stängde kl 3 så ville vi fortsätta festa så vi drog till Patricias. Och vi hade så jäkla kul, vilket fantastisk sällskap! Sedan fortsatte festen långt in på morgonen...Låg i sängen hela lördagen med träningsvärk och bakfylla, men med ett stort smile på läpparna =)

Kommentarer
Postat av: Nina

men gud. ja tyckte ja kände igen ena av de där tjejerna.. å så läste ja namnet under - sandra. hon bodde ju iaf i rågsved förut?!! om hon är någe år yngre än mig eller så.. vet vem hon är iaf..

2008-11-11 @ 12:40:15
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Nina

visste att ja kände igen henne surrö :P

2008-11-11 @ 15:49:47
URL: http://modesida.blogg.se/me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0