Nostalgi

image1983
Sitter just nu och lyssnar på Backstreet Boys greatest hits, så himla härligt, snacka om att det tar mig tillbaka till mellanstadiet då jag och Natalia var helt galna i dem. Köpte även Spice Girls greatest hits, de var mina största idoler någonsin, samlade på allt som hade med dem att göra. Det är så kul hur musik kan få fram olika känslor och att man kan känna igen precis hur man kände när man lyssnde på den musiken för flera år sen.
Gjorde en rätt stor beställning från cdon, köpte även lite filmer och en bok. Känner att jag har börjat falla tillbaka i mitt gamla mönster med att hela tiden beställa från cdon...måste sluta med det, så jobbigt att alltid ha räkningar att betala! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0