Killing My Darlings

image1996
Gissa om jag hade en fantastisk morgon när man vaknar och ser att det har kommit ett litet paket från cdon. och så som jag har väntat! äntligen har jag Amanda Jenssens debutalbum "Killing My Darlings". Och precis som jag hade förväntat mig så gör denna fantastiska människa att jag blir lycklig enda ner i tårna. Älskar verkligen skivan. Är så imponerad, hon är så cool. Hon har skrivit det mesta själv och hennes texter går rätt in i hjärtat på mig. Får lite Elvis vibbar av vissa låtar vilket gör mig ännu mer förtjust! Bäst är "Greeting From Space", helt fantastisk! Och självklart är "Numb" snuskigt bra också. Jag vill att Amanda ska vara min bästa kompis, jag vill gifta med henne, jag vill vara henne!!! Haha =)

Kommentarer
Postat av: Tammie

Åh, jag gillar namnet '' Killing my darlings ''

2008-05-07 @ 22:43:11
URL: http://tammiemanty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0