Tatueringar

image1845
Jag älskar verkligen tatueringar! Tycker verkligen att det är snyggt och jag har inte alls den där inställningen att det är riskabelt eftersom man kanske ångrar sitt motiv. Det finns nog större misstag man kan göra i livet, vill man ha en tatuering så go for it, man lever ju inte för evigt. Angelina Jolies tatueringar är verkligen fantastiska tycker jag och Victoria Beckhams tatuering skulle jag mer än gärna vilja ha. Hittills har jag ju bara en själv, men jag har två tatueringar på g som jag ska göra. Den första blir mitt födelsedatum i romerska siffror på baksidan av överarmen, precis ovanför armbågen. Och sedan ska jag även göra tre stjärnor på foten i tre olika storlekar. Dessa ska symbolisera min tre småsyskon som är födda 95, 96 och 97. Dom är mina små stjärnor!

Vad tycker ni om tatueringar?

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att du tänker så och att du väljer att gå vidare. du kommer må bättre i längden av det. ja vet fortfarande inte om putte har sagt till mamma att ni har gjort slut?? men det är hans huvudvärk..

jo ja fick mailet om det.. men ja har absolut inga pengar att åka dit. ja va ju på den andra outleten förra veckan å köpte t shirts till putte å tröja till johan å lite till mej själv. blev 1000 kr. så det lilla ja har kvar måste ja hålla i. även om ja känner att ja vill shoppa så jäkla hårt.. men aja.. det får ligga på hyllan ett tag..
måste ju spara till resan oxå. går ju på en del.. så det är bra att ja inte shoppar allt för mkt. fast ja har sett en heeeel del som jag vill ha kan ja ju säga!... ;)

2008-03-13 @ 21:11:18
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Evelina

Tatueringar är snyggt! Och sen om de symboliserar något för personen som har dem är det ett plus. :)
Vill själv tatuera någonting, har bara inte kommit på vad och vart! Var har du för tatuering?

2008-03-17 @ 09:22:19
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0