Onsdag

image1861
Idag har det varit sjukt lugnt på jobbet, vi hade bara 6 barn idag. Även fast det skönt så är det samtidigt lite tråkigt, man känner sig lite överflödig och till slut går man runt och städar och försöker desperat hitta saker att göra. Imorgon behöver jag förmodligen inte ens gå till jobbet. Jag och Lillian fixade inför påsklunchen imorgon, lite synd att jag missar den. Men fint blev det iaf, vi gjorde konfetti i stjärnor och hjärtan som vi strödde ut över bordet tillsammans med guldglitter. Vi gjorde även små placeringskort och ställde fram allt påskpyssel som barnen har gjort.
Var inne och pratade med chefen idag och jag fick både sommarjobb och hon vågade nästan lova mig att jag kommer få en fast heltidstjänst till hösten. Det är sååå himla kul, jag trivs ju så himla bra plus att det är så skönt att veta att jag kommer att ha en fast inkomst vilket betyder att jag kan spara massa pengar och shoppa utan ångest =) Jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Ett jättegrattis till sommarjobbet och lovorden!!! :)))

2008-03-19 @ 21:49:38
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Natalia

Ett jättegrattis till sommarjobbet och lovorden!!! :)))

2008-03-19 @ 21:49:50
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0