Fika...

image1836
                                                                                                                                               London 2007

Kom hem från jobbet för ett litet tag sen, ska hoppa in i duschen en snabbis och byta om. Ska iväg och träffa Natalia över en fika i stan. Ska bli riktigt nice, det var ett bra tag sen vi sågs, och det har ju hänt en hel del sen dess...Och det vore ju inte helt fel om man kunde ta den där fikan på Starbucks, ska inte det öppna i Sverige snart? Jag kommer ihåg när jag var på Starbucks i London i somras, det var riktigt stort för mig att gå in och beställa kaffe där, kände mig som Lindsay Lohan eller nått, haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0