Äntligen fredag!

image1848
Har haft en riktigt tuff dag, men ändå har jag tagit mig genom den med ett leende på läpparna, ett riktigt fånigt leende...
Öppnade idag och som tur var fick jag sluta redan klockan tre. Jag och Lillian har bakat äppelpaj på jobbet idag =) Vi bakade två stycket och vispade ihop vaniljsås för 25 personer, jag kallade henne galen med faktiskt så tog all sås slut. Jag kan ju tilläga att jag fortfarande har spykänslor...Om typ 20 minuter ska gag iväg till nästa jobb och slutar klockan ett inatt. Sen imorgon ska jag upp klockan nio på morgonen för att jobba 11- 17....efter det börjar äntligen min helg och både lördag och söndag ser ut att bli riktiga kanondagar!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Hihi I know jag har redan köpt den, var tvungen :P Blev sugen på den med svart överdel och rödrutig underdel :)

För min del är det ingen panik vi kan ju ses ngn annan dag.

Klart man ska titta på Melodifestivalen, även om det inte är sån musik jag normalt lyssnar på är det typ tradition eller ngt ;) Vem hejar du på?

Tack det samma!
kram

2008-03-14 @ 23:10:54
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0