Städning...


Igår drog jag igång en storstädning i mitt rum, det såg verkligen helt galet ut! Höll på till klockan 3 på natten! Det som tog längst tid var att få ordning på garderoben. Rensade ut massa kläder och gamla saker som bara har tagit plats. Var så skönt att få ledig plats på den översta hyllan och högst upp på gareroben. Jag hoppas verkligen att ajg kan hålla samma ordning ett bra tag framöver nu. Har bestämt mig för att sluta shoppa onödiga klädesplagg. Att köpa bara för att det är billigt är från och med nu förbjudet. Ska satsa på basic plagg, bra färger, bra materialer och att endast köpa plagg som jag har något att matcha med. Annars står man där med en proppfull garderob och känner att man inte har något att ta på sig iallafall.
Min lilla garderobs maskot fick också vara med på bild, haha =)

Kommentarer
Postat av: Nina

känner igen det där. ja menar asså ja har tre garderober fulla med kläder + sådana där extralådor som ja satt in i dem.. sen har ja lånat ut som sagt, gett bort och plockat bort. löjligt ju..



har du förresten ett ångstrykjärn?

2008-06-27 @ 07:56:17
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Eleonor

Gud i himlen.. =)

niiiiice

2008-06-27 @ 12:35:36
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0