Party like a rockstar!


Igår blev det en spontan utgång med Natalia. Först förfestade vi lite på hennes balkong och sedan blev det taxi till Medusa! Jag hade så galet kul som vanligt när jag hamnar där. Jag skulle spela skitcool rockstar a la Mötley Crüe och beställde Jack Daniel´s i baren, haha, men jag misslyckades totalt med att vara cool, det är ju så jäkla äckligt! Musiken var verkligen super igår, blev så glad när jag fick höra min "Kickstar My Heart", och se blev det en del Guns 'n Roses och min älskling Elvis. En superkul kväll var det helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Natalia

haha stopp, när och vart togs bilden längst ner till höger?

2008-06-02 @ 11:04:11
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0