Midsommar...


Midsommarafton är i mina ögon inte någon big deal så det var inte alls några speciella planer som gällde för mig idag. Åkte över till Patricks mamma som fyllde år, så där firade vi med mat och tårta. Den godaste tårtan jag någonsin ätit dessutom, med en botten av kladdkaka med daim i, sedan jodgubbsmousse och massa färska jordgubbar på toppen, himelsk! Var så proppmätt efter allt...
Effter det åkte jag till Eleonor och tittade på film. Det blev "The Other Boleyn Girl" med Scarlett Johanson och Natalie Portman. Filmen var sååå bra! Vi pratade även, självklart, en massa om Paris. Längtar tillbaka så jäkla mycket! Men det blir med all säkerhet en resa i december då vi planerar att fira nyårsafton där. Måste bara se till att få ledigt från jobbet...
I så fall ska vi bo på samma hotell och försöka få samma rum =)

Kommentarer
Postat av: Nina

vill du ha taco krydda i köttfärsen lr vill du krydda med någe annat?

2008-06-21 @ 11:21:38
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0