J'aime Paris


Nu är vi hemma från Paris igen. Det har verkligen varit en helt underbar resa! Vi har sett så mycket, gjort så mycket och bara haft så himla kul! Det känns riktigt trist att vara tillbaka faktiskt...
Vilken fantastisk och vacker stad. Alla som har sagt att människorna där är otrevliga och inte vill prata engelska vet inte vad dom pratar om. Den myten kan jag ju lugnt säga är stendöd nu. Så himla trevliga, lugna och hjälpsamma människor. Ååå vad kär jag är i Paris!
Och jag är så glad över att jag fick uppleva allt det här underbara med min älskling Eleonor ♥
Vi planerar att åka tillbaka i december, och bo på samma hotell och hoppas på att alla människor vi träffade är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0