Så trött...


Usch vad trött jag är! Har aldrig längtat så mycket efter att det ska bli helg. Planen var ju att jag skulle ta det lungt den här veckan eftersom jag fortfarande äter penicillin, men så blev det inte...Snacka om att vissa utnyttjar det faktum att de är äldre och har jobbat längre. De smiter iväg och håller på med papperarbete istället för att hjälpa till i barngruppen när det är två som är sjuka, vilket betyder att vi bara är två kvar på 12 barn. Jag förstår inte riktigt vad som kan vara viktigare än att ta hand om barnen? Detta har resulterat i att jag har jobbat hårt från 8 till halv fem i solen varje dag. Och som om det inte vore jobbigt nog så vaknade jag igår och hade fått en riktigt ordentlig allergisk reaktion av penicillinet. Är extremt prickig över hela kroppen och det kliar och svider och blir inte ett dugg bättre av flera timmar i solen ...Nej det ska verkligen bli skönt att få vila upp sig i helgen. Ska mysa så mycket som möjligt med min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0