Måndag


Har suttit ett bra tag nu och skickat in bilder som ska framkallas. Det var så jäkla längesen jag gjorde det så det var verkligen en hel del bilder att gå igenom. Hade egentligen tänkt att Paris bilderna skulle med också, men jag orkar inte mer, det är ca 800 bilder från den resan...det får bli en separat beställning. Nu blev det en hel del partybilder, bröllopsbilder och från München resan. Måste in på Lagerhaus också och köpa lite nya fotoalbum, och så blir det Panduro också såklart, så man kan pyssla och göra fint, älskar verkligen sånt! =)

Imorgon är det jobbet som gäller för mig igen. Har ju varit hemma en hel vecka med min Bronkit, känns verkligen som en evighet. Hostar visserligen fortfarande, men jag tror inte att det smittar längre och jag bli galen om jag måste sitta hemma en dag till! Ska bli skönt att komma igång igen med vanliga tider. Har varit helt borta när det gäller  tider, datum och dagar, allt bara flyter ihop när man bara går hemma.

Kommentarer
Postat av: anne

Skönt att komma ut va? Hoppas det går bra att jobba.

2008-07-14 @ 21:52:02
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0