Måndag - Back To Work


Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter att ha varit sjukskriven en vecka. Visst känns det lite tufft, men samtidigt är det så skönt och det bästa är ju att jag äntligen känner mig frisk! Penicillinet har verkligen funkat den här gången och jag hostar i stort sett inte alls längre. Ska bli så skönt när hela kuren är färdig på torsdag, då kan jag äntligen gå ut och göra saker. Har redan planerat en mysig kväll på Snaps i helgen med min älskling.
Allt gick bra på jobbet iallfall, inte alls mycket att göra. Barnen var på mig non stop, det är som om jag är någon sorts barn magnet eller något =) Men det är ju verkligen kul och jag längtar faktiskt till när sommarschemat är slut och den nya terminen börjar på riktigt igen. Mer ansvar, mer delaktighet och min första inskolning, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0