Fynd!




Idag var det ju meningen att ajg skulle till banken och fixa lite grejer...men så blev det ju inte. Istället blev det en shoppingrunda. Wedins har just nu halva rea priset så jag pasasde på att köpa två par skor som jag har spanat på förut. Fick båda paren för 299 kr, ordinarie pris för båda var 900 kr!
JC gjorde jag också några fynd. Brukar verkligen aldrig handla där. Men halva rea priset var det där också så jag tog en sväng in där

Hittade en vit "magtröja", en t- shirt i kort modell som är perfekt att ha över t. ex klänningar. Jag är inte så mycket för klänningar med smala axelband. Som min klänning med stjärnor på t ex, så denna tee passar perfekt att ha över. Plus att den funkar som en vanlig tee om man ska ha kjol med hög midla. Tidigare pris var 200 kr, nu 29 kr!
Det blev även en svart oversize tee i ekologisk bomull, tidigare pris 400 kr, nu 39 kr! Helt löjliga priset. Båda plaggen är i underbar bomull från märket Crocker.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja kan ju inte köpa någe i klackar.. buuhuu. men kan kanske hitta någe annat. å ja som inte ska shoppa :P ska ändå in till stan å kungsgatan.. ska fixa naglarna å köpa present till johan..

2008-07-24 @ 21:04:00
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka fynd du har gjort!! Grattis till dig!!

2008-07-25 @ 10:28:34
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0