Bibeln


Köpte den här boken igår på Åhléns. Har velat ha den hur länge som helst och nu var det 30% på reapriset så jag fick den för 49 kr. De är en fylla i bok för vännerna, men det är inte de vanliga frågorna direkt =)
Här får dina vänner svara på frågor som t. ex: Kändis jag skulle vilja vara, Antal one night stands jag haft, Min bästa raggningsfras, Min största hemlighet, Om jag fick tio miljoner...ja massa roliga frågor är det iaf. Ett litet shoppingtips, en rolig present att ge bort...men se till att den personen har lite humor i så fall, denna bok är väl inget för de känsliga direkt.

Kommentarer
Postat av: Nina

har inte råd att köpa någe mer nu.. dessutom är det så svårt att köpa kläder å sånt just för att varje vecka så är det nya grejjer som ja inte kan ha.. å accessoarer känns inte så viktigt. skorna va viktiga. men det hitta ja ju ett par riktigt bra igår.. så nu blir det att hålla sig ifrån shopping-.

2008-07-26 @ 12:11:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0