I huvudet på Gynning

image1653
Ikväll kl 21.00 är det premiär för nya programmet "I huvudet på Gynning" på Kanal 5. Ska bli kul att se, gillar henne som bara den! Så jäkla härlig personlighet ,helt crazy!

Vad kan du säga om den här programserien, vad kommer du att bjuda tittarna på?
- Allt möjligt. I vissa program träffar jag personer som jag intervjuar, i vissa program är det mer att jag sjäv upplever saker.
Vad handlar det första avsnittet om?
- Det handlar om barn. Jag är med på en förlossning, tar hand om åtta barn och träffar en familj i USA där dottern är barnskådespelare.
Var är programmen inspelade?
- Vi var i Israel, Moskva, Los Angeles och London. Det var skitkul, helt fantastiskt.
Hur stort är det att ha ett eget program?
- Det beror på hur det går...närå, självklart är det jättekul.
Har du funnit dig väl tillrätta på Kanal 5 efter övergången från TV4?
- Ja, absolut.
Vad är största skillnaden?
- Kanal 5:s julfest är inte lika påkostad...Nä, det är ingen större skillnad. Man jobbar ju fortfarande tätast med produktionsbolaget och de är ju likadana. Same same but different.

Hur ser din tv-framtid ut?
- Jag ska vara programledare för "Hitmakers" som börjar i april och sedan hoppas jag få göra tio nya avsnitt av den här serien. Det har varit så himla kul och jag hoppas många kommer att titta.

                                                                                                                                                  Resume.se


Kommentarer
Postat av: Kim

Varför går alla roliga program på den kanalen som inte jag har? :P

2008-01-15 @ 15:48:34
URL: http://laudon.blogg.se
Postat av: Fröken D

det får man inte missa!!

2008-01-15 @ 16:56:14
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Fröken D

ja det måste du det var lajbans:) ha det gott

2008-01-16 @ 14:37:56
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0