En ny vecka...

image1728
Så var det ny vecka igen då...Helgen har varit riktigt jobbig. I lördags jobbade jag för sista gången, har tagit hand om Ebba och Alexis i 2 år och 4 månader och nu har dom flyttat till München. Det var verkligen hemskt att säga hej då. Har trivts så bra med den familjen, vi har gjort så mycke tillsammans. Jag har verkligen älskat att gå till jobbet varje gång, det har liksom varit mer som en vänskap än ett jobb. Och Andreas och Rebecca, har aldrig träffat så underbara människor i hela mitt liv, dom har alltid varit så hjälpsamma, omtänksamma och så jäkla coola och inspirerande. Blir så ledsen när jag tänker på att jag inte ska dit igen. Det kommer bli otroligt tomt utan dem allihopa, de har ju varit som en andra familj för mig...Men jag hoppas verkligen att dom får det sååå bra och att jag får träffa dom snart igen.

Lite glada nyheter har jag fått iallafall. Billy kommer hem den 1:a maj, ska bli så skönt att ha sin vän tillbaka igen, har verkligen saknat att prata med honom. Och idag ska jag och Eleonor boka vår resa till Paris. Vi ska dit en vecka i juni och det ska bli så kul! Har velat åka dit hur länge som helst och det ska bli så kul att få göra det med Eleonor, my best friend ♥ Vi har även planerat en lite utgång i helgen, ska bli kul att få festa lite =)
Igår kollade vi på filmen "We Own The Night", inte riktigt lika bra som jag hade förväntat mig, men helt ok. Eva Mendez är galet snygg i filmen!

Nä nu ska jag svepa lite kaffe och sen gå en liten morgonpromenad, det är ju så härligt väder med solen som skiner! Mna får ju nästan lite vårkänslor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0