Önskelistan

image1746
Det här är vad Sara den underbara önskar sig i februari:
Jackan från H&M i fuskskinn är bara för snygg! Älskar verkligen modellen, även om jag hade föredragit en i äkta skinn. Har spanat runt efter den men den verkar vara slut i butik...det får bli en beställning om jag inte hittar den snart, måste bara ha den!

En ny foundation behöver jag verkligen nu! Min är slut för längesedan och jag får anväda en som jag absolut inte gillar. Favoriten är ju Double Wear från Estee Lauder, Prislappen ligger dessvärre på 330 kr...fast den är värd varenda krona, den är verkligen helt fantastisk!

H&M'S kollektion Fashion Agains Aids släpptes ju i dagarna och min favorit var ju Ziggy Marley's, Love Is My Religion, självklart tog denna slut galet snabbt och jag antar att de inte får in fler heller, tyvärr...

Har varit på väg och beställa dessa bamboo örhängen från Cocoo flera gånger men sen har det ändå inte blivit av. Så himla snygga örhängen, har velat ha sånna hur länge som helst men aldrig hittat några. Vill även ha de hjärtformade. En liten beställning blir det nog i slutet av veckan!

Ett par Converse är något jag har tänkt att jag ska ha till våren och det är ett par vita som jag vill ha. Såg här om dagen att de har börjat komma in i butikerna och när jag får lön ska jag köpa ett par direkt!

Ingen har väl missat Leona Lewis och den underbara låten Bleeding Love. Brukar inte vara så mycket för den här typen av musik, men hon sjunger så galet bra och låtarna på skivan är så härliga så hennes album Spirit får nog joina min skivsamling!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det är fan sjukt,,

hörrö ja har den där skivan hemma.. å
brännaren funkar. kan klirra den åt dig?

2008-02-06 @ 19:03:01
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Nina

ja det är fan sjukt,,

hörrö ja har den där skivan hemma.. å
brännaren funkar. kan klirra den åt dig?

2008-02-06 @ 19:03:07
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: Nina

ja men då gör ja det :D så får du den
i helgen..

2008-02-07 @ 09:26:34
URL: http://modesida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0