Galen kväll...

image1754
Igår var det party med min älskling Eleonor och självklart blev det en helt galen kväll! Vi startade kvällen hemma hos Eleonor med galet goda drinkar, sen blev det självklart ett obligatoriskt besök på Nivå 22. Vi hade så jäkla kul där, man känner sig så hemma, plus att det är så härligt när de som jobbar där tycker att det är kul när vi kommer, stämningen vid baren blir ju helt crazy! Så vi blev kvar till stängning. Sen styrde vi stegen mot Hard Rock Café...men när vi väl kom dit så tappade vi lusten. Så det blev tunnelbanan hem istället, vilket var lika bra. Klockan var två, mina fötter gjorde hysteriskt ont och jag skulle upp kl nio på morgonen och jobba.
Jag var helt död imorse när jag skulle upp, låg i sängen i nästan en hel timme innan jag kunde ta mig upp. Hade dessutom massa sms som väntade på mig, tydligen hade jag hört av mig till allt och alla, har ingen minne om vad jag har skrivit till nån...lite läskigt, men men. Pratade med Patrick och jag hade tydligen ringt hem till honom flera gånger vid två tiden, han såg det imorse, plus att jag hade skickat två sms. Det borde verkligen vara alkohol lås på mobiltelefoner, haha =) Det var en kul kväll iallfall, även om jag har lite jobbig ångest idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0