Eva Mendes

image1739
Blev väldigt förvånad när jag läste att  Eva Mendes har skrivit in sig själv på rehab. Hon befinner sig på samma ställe där Lindsay Lohan var sist, i Utah på Cirque Lodge . Hon har tydligen jobbat väldigt hårt på senaste och fastnat i någon form av beroende och tog beslutet själv att hon behövde professionell hjälp.  Det är sjukt att det är så många som söker sig till rehab, känns ju som om varenda kändis någon gång under sin karriär söker hjälp för någon typ av beroende eller känslomässig kris...

Kommentarer
Postat av: frida

jag blev också förvånad. Jag tänkte mig inte henne som den typen. :S

2008-02-02 @ 22:25:42
URL: http://friidaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0