Tisdag


It's the start of something new, it feels so right to be here with you...

Har sovit läääänge idag, det var längesen jag kunde sova till efter tolv, men nu tänker jag minsann passa på! Har druckigt kaffe och ätit frukost och ska strax ge mig iväg till Itäkeskus, som är det största inomhus shoppingcentret i norden, där kan man verkligen shoppa ska jag lova =) Ska först och främst köpa inslagspapper och lite sånt som fattas, hann ju inte alls fixa med julklapparna innan jag åkte.
Självklart blir det även shopping till mig själv också, det är några butiker jag verkligen längtar efter, haha helt stört. Sedan är det ju mellandagsrean också, hinner precis spana in den innnan jag åker hem igen.

Ikväll ska jag nog laga lite thaimat till mig och pappa och förmodligen blir det en till Elvis film ( vi har kollat på en varje kväll) Längtar även efter att få höra från Fredrik ikväll också. Min älskling ringde mig fyra gånger igår, med ca 1 timmes mellanrum, haha, han är bara för söt! Och världens gulligaste sms skickar han också, jag smälter verkligen...*I'm in love*

Nä, nu ska jag fixa till mig så jag kommer iväg någon gång! Hoppas att alla har en bra dag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

gooood jul!! ♥

2008-12-24 @ 00:10:08
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

hehe :D

hoppas du får en mysig julafton..

2008-12-24 @ 21:43:39
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0