Merry Christmas!


Så var julen över för i år, ganska skönt, jag har aldrig varit mycket för att fira jul. Dock tycker jag att det är riktgit kul att köpa julklappar, och alla här verkade bli nöjda med sina klappar. Har ätit ihjäl mig, är fortfarande proppmätt...Vi firade hemma hos Gina, så kul att träffa alla igen. Lilla Leo var där också, jag är helt kär i den lilla killen, så gullig! Tog massa foton men självklart har jag glömt min USB sladd hemma, suck!

De tvp närmaste dagarna blir nog galet lugna, har köpt hem massa ingredienser till thaimat, ska göra grönsaker i kokosmjölk med nudlar, mums, och så blir det nog en massa Elvis filmer. Måste ladda upp inför mellandagsrean som börjar på lördag. Var på shoppingrunda igår och spanande in en massa saker som jag vill ha, får se om det är någon rea på lördag, annars köper jag det ändå! Hittade ett par galet snygga heels på Mango som bara ska bli mina!

För övrigt har jag det väldigt bra, otroligt skönt att bara göra ingenting...galet jobbigt bara att sakna min älskling så mycket, längtar så mycket efter att få pussa och krama på honom igen. Och jag ser sååå mycket fram emot nyårsafton, då har vi planerat en fantastisk kväll ♥ Nä nu ska jag sluta med mitt kärleksgull så ni inte spyr, hehe =)

Hoppas att alla har haft en mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0