Crazy In Love...


Ligger i soffan och tittar på repriser av The Hills, dricker julmust rakt ur flaskan med gårdagens make och galet ruffsigt hår. Och jag är så jäkla glad, har en helt underbar känsla i hela kroppen...Im'm so crazy in love! =) Haha det är så galet att man kan känna sig så här, som om man svävar och är i en helt annan värld. Kan knappt minnas hur det var innan, som en enda stor minneslucka efter en galen partykväll. Känns som om det alltid har varit du och jag babe ♥
Ska väl ligga här ett tag till men sen måste jag hoppa in i duschen, ska jobba ikväll. Behöver verkligen jobba så mycket extra som möjligt nu. Åker ju till Helsingfors nästa helg och då ska det minsann shoppas =) Ska bli så kul att träffa alla där igen och redan samma dag som jag kommer (på lördag) har vi planerat in en partykväll. Det bästa av allt är att jag äntligen ska få ha semester, känner verkligen att jag behöver det!


Kommentarer
Postat av: Nina

aj knew it!!! :P hah..



å najs å shoppa i helsingfors.. lyyyx!

2008-12-14 @ 23:23:21
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

Hejhej!

du har en nominering att hämta på min blogg :P

Hoppas allt är bra med dig idag! kramkram

2008-12-16 @ 15:03:00
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja det tycker ja. så får ja höra allt skvaller oxå :P haha.. =)

bara att höra av dej surrö.. ja e ju hemma! ;)

kramkram

2008-12-18 @ 20:24:07
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0