Back In Stockholm!





Lite bilder från julafton, Leo är bara för mysig, så jäkla söt! Är hemma i stockholm nu igen, flygresan gick super, 45 minuter tog det bara och jag var inte rädd en enda gång. Galet trist och tomt att vinka hej då till pappa, får samma klump i magen varje gång. När jag var yngre grät jag som bara den, en gång minns jag att jag grät hela vägen ut till flygplatsen. Vi har haft det bra iallafall, så mysigt att bara få vara hemma med pappa ♥ det var längesen han hade semester.

Ska väl strax ta och packa upp också, har delat ut allt som jag hade köpt till alla i familjen, och det var väldigt uppskattat. Har inte alls handlat så mycket år mig själv, älskar att köpa grejer till andra! Ska lägga upp det jag köpt.
Har äntligen fått prata med min älskling iallafall och det var så underbart. Har inte hört hans röst sen i tisdags. Ska träffa honom senare ikväll, det kommer bli magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0