München är underbart!

Nu är jag här i München and I love it! Vi landade igår och Rebecca kom och mötte oss på flygplatsen. Jag började gråta så fort jag såg henne, så himla kul att träffa henne igen. Sen åkte vi in till stan, tog en latte och gick på lite shopping. Sedan åkte vi till deras lägenhet och den är helt fantastisk, så mysigt område och såååå fin lägenhet.
Vi åt lite snabb lunch och sen åkte vi iväg och hämtade barnen. och jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev när jag såg min lilla Ebba och Alexis! Och det var så skönt att se att dom också blev lika glada, min rädsla var ju att dom skulle ha glömt bort mig eller vara blyga inför mig.
Sofia och Rebecca tog med barnen till zoo och jag fick en karta och begav mig ut på stan för lite upptäcktsfärd och shopping. Och jag måste säga att jag verkligen älskar den här staden!!! Känner mig så hemma och det var så mysigt att gå runt och utforska staden på egen hand, har fotat massor! Människorna här är så trevliga och det är verkligen lugnt här. Vädret var helt fantastiskt och jag kände mig bara så himla glad. Gick runt i flera timmar, hittade massa coola butiker men konstigt nog blev det inge shopping, ville ha tiden till att hinna se så mycket som möjligt.
När jag kom hem igen lekte jag hela kvällen med barnen ute på gården, och sen blev det läggdags för dem med sagor och massa kramar och mys. Vill bara krama och pussa på mina små älsklingar hela tiden.
När barnen väl hade somnat åt vi en supermysig (och god!) middag och bara pratade en massa tjejsnack, så trevligt. Sen blev det efterrät med Ben & Jerry's, färska jordgubbar och latte. Var helt slut när det väl var dags för sängen, somnade direkt!
Nu på morgonen har vi haft en riktigt långfrukost, med juice, förskt bröd och kaffe. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för att sedan åka iväg och äta lunch med Andreas. Gud vad kul det ska bli, har ju saknat honom sjukt mycket. Eftermiddagen tänkte jag spendera med barnen i någon park. Vill aldrig åka härifrån!

Kommentarer
Postat av: Nina

så härligt :D
ja tänkte på dig imorse å undra hur du hade det..
kanske blir shopping nån annan dag :P ?`

2008-04-18 @ 10:45:26
URL: http://www.modesida.blogg.se
Postat av: Nina

låter huuuuur mysigt som helst :D

2008-04-18 @ 10:47:01
URL: http://www.modesida.blogg.se
Postat av: Eleonor

åååh darlo det låter underbart..längtar tills jag får se bilderna =)
hoppas du får skoj idag =)
pusssssssssssssss!!

2008-04-18 @ 14:02:20
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Nina

Välkommen heeeem :D

2008-04-19 @ 10:17:44
URL: http://www.modesida.blogg.se
Postat av: Meli

Hej hej hade vägarna för bi..
Allt bra med dig?

hoppas du får en super trevlig lördag..
kolla gärna in min nystartat blogg med mycket händelse på g...
Design av egna kläder som jag oxå syr + säljer.
Kramiiissssss M

2008-04-19 @ 13:47:10
URL: http://www.metrobloggen.se/EmZi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0