Frukost

image1981
Ska börja försöka mig på att vara lite nyttigare och det gäller främst att försöka dra ner på pasta och bröd intaget. Jag är verkligenen riktigt pasta lover och tar gärna mackor istället för middag, not so good!
Så den här veckan tänkte jag se om jag kan hålla mig ifrån pastan och brödet. Dagens frukost fick därför bestå av ett kokt ägg, en tomat, en halv avokado coh ett glas annansjuice. Det svåra under dagen är att hålla sig ifrån mellanmålen på jobbet, vi får ofta nybakat bröd med smör och ost...sååå gott ju! Får se hur denna vecka går =)

Kommentarer
Postat av: Tammie

That breakfest just looks sooo delicious!

2008-04-29 @ 02:47:59
URL: http://tammiemanty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0