Elvis, kaffe och foton...

God morning darlings! Sitter här och dricker lite morgonkaffe och lyssnar på min gud- Elvis. Känns så otroligt skönt att äntligen få sova hur länge jag vill och bara ha en ledig dag. Igår efter jobbet blev det även ett pass med extrajobb. Led mig igenom hela dagen med en migrän från helvetet. Till och med käkarna gjorde ont och jag såg nästan stjärnor av smärta. När jag äntligen var hemma för dagen mötte jag Eleonor och tröstade mig med pizza och Ben & Jerry's Fossil Fuel. Det blev en hel del "singel"l prat. Det är så konstigt att när man var inne i hela förhållande bubblan så kände man hur mysigt det skulle ha varit att flytta ihop och man hade till och med accepterat tanken på att ha barn. Men nu när man är singel så är man nästan otroligt tacksam att man aldrig gav sig in på något sådant. Nu tänker jag bara på alla möjligheter jag har att göra precis vad jag vill och bara har mig själv att tänka på. Har hittat en utbildning i Spanien som jag funderar på att söka till, det blir då fashion design eller fashion marketing. Och drömmarna om att åka till USA med Eleonor är inte längre lika långt borta. Vi har kommit överens om att nästa sommar, då jäklar är det staterna som gäller för oss!

Sitter och redigerar foton, ska göra en riktigt stor beställning, det var verkligen längesen jag beställde foton, så jag har ju en hel del att framkalla. Idag ser planen ut på följande sätt; lite plugg, har ju matteprov på tisdag och sen blir det nog en sväng hem till Patrick på kvällen. Håller tummarna för att det har kommit in nya Lost avsnitt, annars blir det väl någon film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0