Dagens Outfit

image1939
Skjorta från Gina Tricot, Strumpbyxor från Falke, Skinnjacka från Tiger
Skor från H&M, Väska från
Massimo Dutti

Gissa om min vita skjorta blev helt genomskinlig när det regnade på mig idag på väg hem från jobbet, inget paraply, ingen halsduk...bara jag, min skjorta och min bh, haha =) Nä fy fan vad pinsamt det var, såg ut som en deltagare i en miss wet t- shirt tävling.
Har varit sjukt trött idag, den där tre och en halv timmes mattelektionen innan jobbet tar verkligen kraften ur en. men jag börjar faktiskt förstå mer och mer och det känns väldigt skönt. Nästa vecka är det prov och det tänker jag klara. Plugg i helgen!
Har varit med Natalia idag, vi har varit här hos mig och ätit pizza och kollat på film. Och imorgon ska jag träffa Nina, vi ska på någon girls night som Cosmo har, ska bli nice =)
Ska försöka komma i säng nu, ska upp halv sex imorgon, det är jag som öppnar...bläääää!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja visst är den bra.
ses ikväll!

2008-04-09 @ 12:08:55
URL: http://www.modesida.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hej! Såg de svarta siden ballerina skorna med rosett från H&M lite längre ner på sidan, va kostade de? va de normala i storlek? Bor du i en större stad med bättre H&M utbud eller tror du de finns överallt... har inte sett de där jag bor.. :S

2008-04-09 @ 12:13:26
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hej!

tack för svaret. Ställde en fråga där du svarat men kom på att du kanske inte tittar in igen så jag ställer den här också! Vilka andra färger fanns den i? Och va alla satinaktiga?

2008-04-10 @ 11:56:41
URL: http://www.meiandmikaela.blogspot.com
Postat av: leia

Hej

Ville bara tala om att jag har bytt sida och namn på min blogg.

Jag hoppas att du kommer in och hälsar på mig även på den nya adressen:)

Kramar
Style & Life by Leia

och supersnygg outfit....me like:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0