Önskelistan September

image1302
Nu börjar det närma sig kallare tider, så himla trist att hösten kom så snabbt...

1. En kappa är verkligen något jag behöver. Denna från H&M gillar jag verkligen, funderar på att beställa den i slutet av månaden.
2. Dags att byta ut leggings mot strumpbyxor och i höst ska det ju vara färg på benen och dessa från H&M är perfekta, fina färger och två- pack för endast 79 kr!
3. Efter sommaren så känns mitt hår verkligen risigt, först och främst behöver jag en tid hos frisören! Detta serum från Toni & Guy är speciellt anpassat för torrt och trasigt hår samt kluvna hårtoppar.
4. En scarf som värmer halsen är ju på sin plats nu när det börjar blåsa kallt. Men någon från Burberry blir det nog tyvärr inte för min del...
5. Jag älskar Rocky filmerna! Skulle mer än gärna krypa upp i soffan en höstkväll med Rocky boxen och köra ett maraton med alla 5 filmerna!

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte visa de du shoppadei finland och london? :)

2007-09-03 @ 21:38:51
Postat av: Kelly

Hejsan! haha...kul! nej, jag jobbar där (på ekonomiavdelningen) :-)

2007-09-03 @ 22:44:48
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Kelly

haha...roligt! men var det verkligen jag då? jag hade min blåa klänning, svart smalt skärp och svarta leggings på mig på jobbet. kram!

2007-09-04 @ 01:40:34
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Kenza

svar: nej nej, det är min pojkvän som bor där. :) Synd att du inte hälsade:D

2007-09-04 @ 06:42:20
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0