Fall Inspiration...

image1301

Kommentarer
Postat av: Natalia

Okej, men det var ett hotel? Har hört att vandrarhemmen i UK är lika dyra som hotellen här i Sverige :S Nu får jag ju ångest, om 1 vecka inte räckte då kan jag glömma att åka dit bara för en weekend...
Oki, hon såg ut som vanligt eller?
Absolut, säg till när så kan vi säkert pussla ihop ngt! Hur går det i plugget, du har väl gått en vecka nu? ja jag har hört att CSN ska vara helt mobbade, tror inte det är ngn som inte har besvär med dem... Om du inte läser klart kursen, vad ska du då göra? Ska du flytta till Tyskland eller är det historia nu? Hoppas du har haft en trevlig helg!
Kram

2007-09-02 @ 18:50:00
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Neej, jag har itne hört den, och vi har inget ljud på vår dator...

2007-09-02 @ 19:14:35
Postat av: Malin

Snyggt! :)

2007-09-02 @ 19:20:29
URL: http://Justmaliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0