Birthday party!

image1336
Lite sent att lägga upp det, men min muppiga data har inte funkat på 3 dagar! Här är iallfall lite bilder från Eleonors 21- årsdag i lördags. Först var det lite party hemma hos henne med mat och tårta och massa goda drinkar =) Sen åkte vi iväg till vårat stammisställe Nivå 22 och drack vår favvodrink och sen var det Berzelii Bar som gällde där jag, Eleonor och Annika dansade hela natten lång =) Riktigt roligt var det, lite synd bara att jag tappade min sko där. Hade på mig superhöga klackar och hade därför tagit med mig mina lackballerinas för att kunna byta om det skulle vara för jobbigt. Men på någon sätt lyckade jag tappa den ena skon, lite jobbigt eftrsom jag köpte skorna i London...men men jag har ju mina andra skor att trösta mig med =)

Kommentarer
Postat av: KimJ

såg ut att ha kul! Fin blogg, Ha det bra!

2007-09-26 @ 12:01:43
URL: http://Kimj.blogg.se
Postat av: Nina

nja han sa inte så mkt. ja frågade inte heller. han sa att ni hade bråkat, det räckte..
förstår attdu inte kom. hade inte heller gjort det om ja hade bråkat med killen. man blir ju inte på så bra humör å så ska man vara glad å trevlig.. näee.. usch..
nej ja har inte shoppat nått. men ja ska åka till farsta idag och leta strumpbyxor.. ja har en check från åhlens. så ja tänkte kolla där.. passa på. va 20% idag oxå.. så se om man kan hitta nått.. men ja ska försöka hålla i mina pengar lite, ja iaf i minst en vecka *S* har inte alls så mkt pengar..
hur är det annars då? fullt upp? duhar inte varit online mkt.. ledig idag lr? bra mellan dig å putte nu? kram

2007-09-26 @ 12:07:30
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

glömde fråga om du har shopppat? :P

2007-09-26 @ 12:09:13
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ååå tråkigt att tappa skon!! =(
DU ÄR UTMANAD!! :D
kika in min blogg..

2007-09-26 @ 12:15:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0