Billiga priser på cdon!

image1306
Jag är ju en trogen kund hos cdon.com, kikar in där varje dag för att kolla om det finns något intressant. jag kan ju tillägga att jag på grund av detta har en stoooor film/cd samling, är helt galen i att köpa filmer! Har hittat massa bra filmer och boxar till bra priser som jag tänkte dela med mig av:
Het Romantik Box, innehåller filmerna: Farlig förbindelse, Ett oanständigt förslag och 
En officer och en gentleman, 39 kr
Prison Break,
hela säsong 1, 199 kr
Mary Kate & Ashley Olsen Box,
innehåller filmerna: Our lips are sealed, Holiday in the sun
och Winning London, 59 kr
Tom Cruise Box,
innehåller filmerna: Top Gun, Mission Impossible och
Days of thunder, 49 kr
Säg Att Du Älskar Mig, 29 kr
Kingdom Of Heaven, 49 kr
Titanic, 49 kr
Just My Luck, 69 kr
Match Point, 29 kr

Och det finns sååå mycket mer...ta en titt på cdon.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0