Köpt presenter till mamma...

image1348
Har precis kommit hem efter vad som känns som en galet lång dag. Var uppe redan klockan sex imorse, åkte iväg till jobbet och sen efter det har jag sprungit runt på stan och letat presenter till mamma som fyller år imorgon. Det var riktigt svårt att hitta något den här gången, det brukar annars vara riktigt lätt att veta vad jag ska köpa till henne, men men, hoppas att hon blir nöjd med det jag köpte iallafall. Senare ikväll ska jag slå in allt, köpte fint papper och snöre och allt  =) Måste även ta tag i mitt hysteriskt stökiga rum, imorgon kommer det ju gäster, kommer ta evigheter att städa upp, det är verkligen kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0