Roberto Cavalli

image1457
Idag släpps Roberto Cavallis kollketion på H&M. Jag hade ju tänkt att jag skulle åka in och ta en titt, men jag orkar inte med hysterin, jag vet ju hur det var på Viktor & Rolf, folk blir så himla hysteriska och gör vad som helst för att få tag i plaggen. Av vad man har sett på kampanjbilderna så har jag inte kännt mig så intresserad, men nu kikade jag på hemsidan och hittade massa snygga saker! Paljettklänningne är ju riktigt snygg och skulle vara helt perfekt som nyårsklänning, men att lägga ut 2000 just nu på en klänning känns inte så aktuellt...
image1458
De svarta jeansen ser också riktigt snygga ut och blusarna är bara för söta! Blev lite besviken på accessoarerna, såg framför mig hur det skulle finnas någon snygg scarf och helt underbara smycken, men allt ser mest tråkigt ut. De leopardmönstrade skorna är jag dock väldigt förtjust i, åååå vad jag vill ha dom, men samma där som med klänningen, en tusenlapp är ju inte så mycket för skorna men med min ekonomi just nu så går det bara inte. Armbandet och halsbandet tillhör också mina favoriter...
image1459
Vad tycker ni om kollektionen, hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Nina

är det sant!! ja han är apbra. när släpps biljetterna?

2007-11-08 @ 14:42:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

såg att biljetterna hade släppts. 375:-

2007-11-08 @ 14:49:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0