Önskelistan November

image1477
Hur mycket man än handlar så är det alltid saker man behöver och vill ha =) Den här månaden är detta vad jag helst vill lägga mina pengar på.
♥ Nya underkläder är verkligen ett måste. Jag tycker verkligen att underkläder är det tråkigaste som finns, så jag köper alltid mina på H&M- billiga och snygga!
♥ Clutchen med nitar från Gina Tricot har jag velat ha superlänge nu. Supersnygg till alla kommande partykvällar.
Christina Aguileras nya parfym doftar underbart och ska bli min!
♥ Armband från Kenneth Jay Lane. Det är ju bara för jäkla snyggt, men tyvärr säger plånboken nej till detta, men det kommer garanterat stå kvar på min önskelista över julklappar.
♥ En lång kofta måste jag köpa så fort som möjligt. Vill helst att den ska vara så lång att man kan ha bara strympbyxor under. Denna kommer från Ellos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0