Topp 10

               
image624
        
image623
                    1. Lindsay Lohan


                         2. Jessica Alba 3. Scarlett Johansson 3. Christina Aguilera 4. Jessica Biel 5. Ali Larter

                                                     6. Eva Mendez 7. Rihanna 8. Eva Longoria 9. Fergie

Tidningen Maxims läsare har röstat fram de 100 sexigaste kvinnorna i världen. Lindsay Lohan knep första platsen, yes! Så himla rätt!
Eller vad tycker ni, borde listan ha sett annorlunda ut?

Kommentarer
Postat av: eleonor

bara en massa snyggingar fölrutom fergie..du vet vad jag tycker om henne..im scared

crack hore

2007-05-18 @ 01:14:26
URL: http://faderjagharsyndat.blogg.se
Postat av: Tammie

Faktiskt så är Fergie jätteful, inte vidare snygg direkt.
Lindsay var verkligen söt på den bilden men jag måste tyävrr säga att hennes armar ser rätt läskiga ut. Ali Larter ser ut som en alien med sin kostiga form och knäppa tänder :S
dessutom är Eva Longoria mycket snyggare än 3: an 4: an och 5: an men jag antar att de gick utfär de '' sexigaste ''.
Jag tycker ändå att bilden på Lindsay var jättefin då...

2007-05-18 @ 13:38:23
URL: http://tammiemanty.blogg.se
Postat av: Tammie

Vad betyder '' Spam '' ?

2007-05-18 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0