The King

image748

Jag är ett galet stort fan av Elvis och detta kan jag tacka min kära pappa för. Växte upp med att höra Elvis eftersom han är ett stort fan och lyssnade galet mycket på honom när jag var liten. Lärde mig jättemånga låttexter väldigt tidigt och gillade verkligen musiken. Jag har ju till och med planerat att tattuera in ett Elvisporträtt på ryggen, han kommer alltid att påminna mig om min barndom och speciellt pappa ♥
Ingen kan ju direkt påstå att Elvis är dålig, han sjunger ju som en gud och alla fina ballader han har gjort är mäktiga. Det här är en av mina favoriter...
Nu längtar jag verkligen till sommaren så att jag kan få åka till Finland och träffa pappa igen, och jag garanterar att vi kommer lyssna på en massa Elvis =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller med dig, jag är åxå uppvuxen med honom pga min pappa! Han har faktiskt gjort riktigt bra musik!

2007-05-30 @ 09:53:55
URL: http://enannanjennies.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack så jättemycket =) Ska hälsa henne de, då blir hon jätteglad..

2007-05-30 @ 10:02:44
URL: http://yennifer.blogg.se
Postat av: melika

de skulle va nice..men inte ett ställe jag skulle välja hehe.. underarmen vet jag inte om de e så fint..
men de kanske blir nice..
ärligt... ja de gör ont.. men om jag klarar de då klarar ALLA de..medans personen gör tatto så käns de men väl när man slutar så käns de inte..
tro mig du kommer klara de

2007-05-30 @ 10:29:27
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: tove

Ne, rotfyllning är inget jag rekomenderar direkt :P gör galet ont.

2007-05-30 @ 15:54:54
URL: http://tovegryttner.blogg.se
Postat av: Tammie

Jag är ju itne sur! Vad? Vem har skrivit vad till dig, när och var? Jg vill gärna se kommentarerna, vilken knäppo kunde skriivt jättefula saker till dig? Jag vill seeeeee!
Sara, när kommer du hit?
Va? Ja, min blogg är inte så populär, så ingen skriver någonsin till mig mer än du, kanske Janne och Camilla nångång och Melanie, men Janne har börjar skicka sms och Camillas mormor vill inte att hon är på datan, Melanie svarar helt enkelt inte, och Kevins blogg är ju död... Jag menar, det var jättelängesen han satte in nya bilder.
Sara, din blogg är underbar, jag önskar min var lika intrssant, men min är bara tråkig!Puss!

2007-05-30 @ 20:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0