Skönhetsprylar

image421
image420
I veckan införskaffades lite nya skönhetsprylar. Ansiktskrämen från Garnier fick jag av mamma och den är verkligen superskön! Luktar gott, huden känns mjuk och den absorberas snabbt. Gillar den verkligen.
Hårprodukterna från Goldwell hämtade jag ut på posten. Det var min prenumerationspremie från Damernas Värld. Det var ett superbra erbjudande med 3 nummer av tidningen och hårvårdspaketet för bara 49 kr. Jag är en riktig sucker för alla premier man får när man prenumererar på olika tidningar.
Anyway, dessa produkter bestående av shampo, balsam och serum var verkligen superbra! Serumet för torrt och skadat hår var precis vad jag behövde.
Rekomenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0