Onsdag

ONSDAG

image395
 
Min trevliga lilla onsdag har varit helt ok. Det mesta av förmiddagen gick åt till seriöst bloggande och mys och promenad med Romeo. Sen kom jag på att filmerna som jag och Patrick hyrde igår inte behöver lämnas tillbaka förens imorgon. Så jag föreslog att vi skulle kolla på "The Black Dahlia" (Han gick med på det efter att jag hade mutat honom med att jag även skulle bjuda på middag) Han har nämligen en förbestämd inställning att alla filmer som jag vill se är dåliga...Anyway, som den fantastiska kock jag är ställde jag mig vid spisen och fixade en fantastisk middag (notera att Patrick inte lyfte ett finger för att hjälpa till). Vi åt tills vi nästan sprack och bäddade sedan ner oss i sängen för att kolla på filmen. Och som förväntat tyckte jag att filmen var grymt bra och han tyckte att den var dålig.
Efter filmen var min äskling tvungen att bege sig hem så då blev det tv- tittande med Eleonor. Självklart blev det en obligatoriskt Coca Cola Zero och godis. Vi kollade på Top Model (inte världens skönaste kombination att sitta och smaska godis medan man tittar på übersmala tjejer) Melrose måste vinna! De andra tjejerna är inget jämfört med henne. Imorgon blir det nog en liten sväng till stan för lite fönstershopping, fast risken finns ju då att jag blir sjukt deprimerad över att se massa saker jag inte kan köpa. Hm, får se hur jag gör...
Nu är det dags att lägag sig i sängen och kolla på The L Word.

♥Good Night Darlings♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack:)
Tack !:)
har du spanat in senaste picsen på brittan?
J

2007-05-03 @ 08:54:30
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: sara

menar du de bilderna där kon sitter topless med typ två blommor för brösten? Det är iaf de senaste jag har sett, och bilderna från hennes uppträdande på nån klubb.

2007-05-03 @ 11:45:48
URL: http://missmantyniemi.blogg.se
Postat av: Jonna

eller hur? man blir nästan lite fundersam va hon gör med sit liv?
J

2007-05-03 @ 12:44:36
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0