My Day

image374
Nu börjar denna tisdagen lida mot sitt slut. Har haft en helt ok dag. Har haft en mysig dag med Patrick. Vi har käkat middag och hyrt film, haha vi är verkligen riktiga filmfreak. Vi brukar alltid välja en film var och så får man helt enkelt acceptera varandras val (detta gäller då inte för mig). Patrick har velat se "Fearless" jättelänge nu, men jag har alltid totalvägrat. Men idag tänkte jag "Äh, varför inte vara snäll för en gångs skull och gå med på att hyra den"
Och jag fick ångra bittert att jag bestämde mig för att vara lite snäll (tänker aldrig mer vara det) Filmen var katastrofalt dålig, varning varning se aldrig den filmen! Jag tvivlar på att Patrick tyckte att den var bra men det skulle han ju självklart aldrig erkänna. Jag valde iallafall en normal film, nämligen "The Black Dahlia", men på grund av att det var Desperate Housewives idag så hann vi inte titta på den. Ska nog kolla på den imorgon istället, eller kanske ikväll om jag orkar.
image376image377

Kommentarer
Postat av: Tammie

Vad handlade Fearless om då, som var så katastrofalt?

2007-05-14 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0