Kate Moss

image385
Kate Moss kollektionen har kommit in till TopShop nu. Blev lite besviken faktiskt, lite trista kläder tycker jag. De här plaggen var de enda jag föll för. Basiclinnet tycker jag är riktigt snyggt, gillar knapparna och längden. Skulle definitivt vilja ha ett i vitt och svart. Klänningen gillar jag också väldigt mycket, gillar designen upptill och att den är A- line formad. Toppen var också väldigt basic men lite uphottad med paljettet. Jag kan se den framför mig med smala jeans, pumps och en kort jacka och gärna med den söta lilla clutchen till!
Som sagt, en mycket basic kollektion, vilket iofs var tanken eftersom kläderna skulle spegla Kates egna stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0