Good Night

image757
Ja nu får det vara nog med datanördandet för idag. Måste verkligen försöka komma i säng i tid idag. I går lyckades jag på något sätt vara vaken tills kl 6 på morgonen, inte fullt normalt ju. Skönt att jag fick komma iväg och jobba lite idag iaf, annars hade jag väl sovit bort hela dagen...fattar inte varför jag har så svårt för att somna nu för tiden?
Efter jobbet blev det en sväng över till Billy och det var väl sista gången man var i hans lägenhet, han flyttar nämligen på fredag..så trist och det känndes så skumt nu när lägenheten börjar bli tom. Han ska ju inte direkt flytta långt bort, men ändå, är så van att han har varit min granne så länge, har kunnat springa över till honom på typ 3 minuter...
Näpp, thats it, nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen och börja läsa någon ny bok.
♥ God natt ♥


Kommentarer
Postat av: Melika

Handleden e skit nice.. där vill jag göra.. men jag har en du vet magen under naveln.. o sen tcå st på foten ankenl eller va man nu säger.. där har jag mamma o syrrans namn o på magen har jag mitt sjärntecken...
men varför går du inte
i solna?? de e skit billigt där och jag gjorde alla mina där..

2007-05-31 @ 07:12:08
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Jennie

Godmorgon:D

2007-05-31 @ 10:54:53
URL: http://enannanjennies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0