Comeback

image411

image404
Som bekant så hade ju Britney Spears sin så kallade comeback show i veckan i San Diego på "The House Of Blues". När jag först hörde nyheten så blev jag positivt inställd, men när jag sen såg alla bilderna och videon från uppträdandet så blev jag grymt besviken. Det hon gjorde kallar jag inte alls en bra comeback. Att ställa sig på en scen med vidriga kläder och mima och dansa i otakt i 14 minuter känns bara riktigt pinsamt. Hon såg inte alls ut att höra hemma på scenen. Nä du Britney, vänta ett tag till och gör en riktigt comeback med nytt material och lite passion.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Bara pinsamt ..

2007-05-04 @ 11:21:20
URL: http://blonde.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0