Underbar Dag

image815
image814
Det har varit en galet underbar dag! Vilket skönt väder det har varit, njuter som bara den av värmen! Jag, Patrick och Romeo har varit på Djurgården hela dagen. Så mysigt, först satt vi och åt lite sallad och annanas och annat gott. Sen blev det lång promenad och sen hittade vi en mysig liten strand där Romeo fick bada lite. Inte för att det blev så mycket badande för hans del, han stod mest bara där med tassarna i vattnet och tittade argt på mig. Sen kom det en jättevåg som nästan sköljde bort honom och då sprang han upp och satte sig på filten och vägrade gå i igen =) Nu är jag heeeelt slut ( och Romeo också för den delen, han ligger helt utslagen på soffan)

Kommentarer
Postat av: Natta

hahaha jag vet. den ser så hård ut ;/

2007-06-06 @ 20:03:11
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Nina

ja har sååå söta bilder på rompi, ska lägga upp dem.. hehe. *Söt*

2007-06-07 @ 14:00:19
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0