Spice Girls är tillbaka!

image912
Yes, Baby, Scary, Sporty, Ginger och Posh ska återförenas som Spice Girls. De kommer att göra 25 spelningar och släppa ett Greatest Hits album med ett par nya låtar. För detta kommer tjejerna att få 140 miljoner kronor, inte illa betalt!
Jag var ju verkligen ett extremt fan av Spice Girls, samlade på allt som gick att samla på, bilder, klistermärken, pepsiburkar, bilder...har fortfarande kvar min stora låda med alla prylar, hehe =) Det känns ju iofs lite sent för en comeback och det kan ju aldrig bli lika coolt som förut, 3 av dem har ju fått barn nu och jag tvivlar på att de har hållt kontakten med varandra under alla dessa år. Jag antar att det är pengarna som lockar...men lite coolt tycker jag faktiskt att det är, ska bli kul och se om det blir en lyckad comeback!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du säker på detta för jag har också hört rykten om det men alla har förnekat de fram till nu ? eller ?

2007-06-25 @ 17:52:26
URL: http://minfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0