Shopping!

image937


Har varit i stan hela dagen och sprungit i tusen affärer med Melanie. Meningen var ju att jag skulle leta efter en resväska, men jag hittade bara en enda och den gick på 800 kr, jag vill hitta något lite billigare. Frågan är om jag hinner nu, åker ju iväg och jobbar 4 dagar imorgon och sen har jag bara söndagen att leta i så fall, åker ju till Finland på måndag. Men men...gjorde iallafall många bra fynd idag.

Rean på Gina Tricot var ju helt klart bäst, nästan allt är ju på rea! Köpte två oversize t- shirts, en rosa och en vit, de kostade bara 49 kr/st! Sen blev det även två koftor, en grå och en svart, pefekta till hösten, perfekta även nu, koftor är så bra att ha, 75 kr/st, det kallar jag fynd! Fyra par trosor blev det också, gillar verkligen modellen, 25 kr st!
Två skärp hittade jag också och en underbart kedjehalsband *löv*

Inne på H&M var inte rean lika bra (som vanligt). Men jag hittade en kornblå lång finstickad tröja som jag inte kunde motså och en topp med katter på, så himla söt, kostade bara 29 kr!

Hittade även armband inne på I.Me.My. Ett rosa i marmorerat mönster och två randiga, och på Din Sko gjorde jag dagens bästa fynd. Lila ballerinaskor för 50 kr! Köpte även ett par till lillasyster, så himla fina!

Är väldigt nöjd med dagens alla köp =)


Kommentarer
Postat av: L

gillade armbanden:) sen är t-shirtarna från gina väldigt snygga.

2007-06-27 @ 00:06:36
URL: http://notyoujustme.blogg.se
Postat av: T

Du har en smal midja :0

2007-06-27 @ 11:52:02
Postat av: Johanna

Den blåa T-shirten va jätte snygg!:)

2007-06-27 @ 12:30:16
URL: http://johannadinfurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0