Powerwalk!

UT PÅ MORGONPROMENAD!

image871

Gårdagens ångest p.g.a bilden har hållt i sig hela natten. Drömde att jag vägda 100 kilo och satt och käkade en helt tårta med sked...haha så nu  blir det lätt en kopp kaffe till frukost som ska kicka ingång förbränningen och en 40 minuters snabb morgonpromenad. Nu längtar jag bara efter att få åka iväg till Finland, att åka till är världens bästa diet, kommer alltid hem och har gått ner i vikt. Förra sommren gick jag ner 6,5 kg på en månad, inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Tammie

Satt du och åt en hel tårta med sked, haha!
Du
rolig du, jag följer gärna me på promenaden så attag cosk går lite ner i vikt...

2007-06-15 @ 23:05:12
Postat av: Jennie

det är skönt med morgonpromenader :)

2007-06-17 @ 20:37:35
URL: http://knasig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0