Onsdagen

image893
Gårdagen var riktigt trevlig. Vi var ju som sagt hemma hos Patricks mamma och firade hennes födelsedag. Jag käkade massa cheesecake, hon gör verkligen världens godaste cheesecake! Spenderade resten av kvällen hos min älskling och nu har vi äntligen bokat våra biljetter till Finland. Så vi åker den 2:a Juli. Det ska bli så himla kul! Det finns ju så himla mycket bra shoppingställen i Finland, gissa om jag jag ska handla som en tok =P Blir borta i 5 veckor, hoppas bara att jag kommer att kunna blogga där också, kommer ju bli knäpp annars av att inte blogga på över en måndad! Sen kollade vi även resor till Paris och förmodligen så åker vi iväg 6 dagar i Augusti, åååå jag vill verkligen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0