Hemma igen...

image949
Nu är jag och Melanie hemma i Stockholm igen. Det har varit en jobbigt resa hem...först åkte vi buss i 1 timme till Karlstad. Där hade vi en timme på oss innan tåget skulle gå, så vi kollade lite i affärer. Riktigt mysig stad måste jag säga och dom hade riktigt bra rea också =) Hittade en underbar klänning från "Soaked in Luxury" på halva priset men det fanns inte riktigt tid till att börja pröva kläder och så utan vi gick och käkade middag och sen till tåget. Vi var helt utmattade på tåget och låg mest och halvsov och spelade lite kort. Tre timmar senare var vi framme och mamma hämtade upp oss på Centralen. Känns skönt men samtidigt konstigt att vara hemma. Det har varit riktigt härligt ute på landet. Det var så himla fint där, naturen och husen vi bodde i var underbara. Många som har undrat vad jag skulle jobba med så svaret på den frågan är att jag jobbar som barnflicka här i Stockholm och nu när famlijen har åkt ut på landet så behövdes jag i några dagar.
Första dagen kändes det konstigt och jag hade riktigt svårt att somna, det var helt knäpptyst efter att barnen hade gått och lagt sig, man är ju så van med massa ljud i stan, datan och teven...Men sen var det  bara skönt, så himla nice att kunna äta frukost ute, bara gå rakt ut utan skor och bara vara helt enkel, inge smink och inge fix och inge stress och inga måsten. Bara vara med barnen och leka och ta det lungt. Härligt härligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0